Algemene voorwaarden Salon To the Max
​
1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen To the Max en een klant waarop To the Max deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
​
2. Inspanningen To the Max
To the Max zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. To the Max zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de cliënt inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
​
3. Afspraken
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de afspraak aan To the Max melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag To the Max 50% van het honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Er zijn geen uitzonderingen mogelijk. Zaken zoals: ziekte, quarantaine, geen opvang voor de kinderen is uw eigen risico. Indien de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag To the Max de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken honorarium berekenen.
4. Betaling
To the Max vermeldt alle prijzen van behandelingen op de website. De gemelde prijzen voor behandelingen zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen..​
-
Verplaatsen van een afspraak dient minimaal 48 uur voorafgaand de behandeling doorgegeven te worden. De afspraak kan dan eenmalig worden verzet. Annulering en restitutie van de aanbetaling is niet mogelijk.
-
Bij niet tijdige afmelding wordt 50% van de behandelkosten in rekening gebracht
-
Wanneer afnemer een aanbetaling heeft gedaan kan de afspraak maximaal 1x verplaatst worden, mits afnemer dit uiterlijk 48u van tevoren vermeld.
-
Wanneer de afspraak voor een 2e keer verplaatst moet worden dient afnemer opnieuw een aanbetaling te doen. De eerste aanbetaling vervalt dan en er vindt geen restitutie van de eerste aanbetaling plaats.
-
Bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan komen kan To the Max de afspraak annuleren en het gehele afgesproken honorarium berekenen.
-
Wanneer u niet komt opdagen wordt er 100% van de behandelkosten in rekening gebracht.
5. Persoonsgegevens & privacy
De cliënt voorziet To the Max vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de wimperstyliste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen To the Max neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem en op een klantenkaart. To the Max behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. To the Max zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
6. Geheimhouding
De behandelaar is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, de wimperstyliste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
7. Aansprakelijkheid
To the Max is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de wimperstyliste is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, allergische reacties, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. To the Max niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.
​
8. Garantie
To the Max geeft de cliënt 7 dagen garantie op de behandeling. Deze garantie vervalt indien:
- De cliënt andere producten dan de door de wimperstyliste geadviseerde producten heeft gebruikt
- De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.
- De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.
- De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
In geen één van deze gevallen zal Tot he Max geld retour geven.
- Bij het voorkomen van een allergische reactie geeft To the Max geen geld retour.
​
9. Beschadiging & diefstal
To the Max heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair,
apparatuur of producten beschadigt. To the Max meldt diefstal altijd bij de politie.
10. Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van To the Max en de behandelende wimperstyliste. To the Max moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal To the Max de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien To the Max en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
11. Behoorlijk gedrag
De cliënt behoort zich in de salon behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, To the Max het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren onder opgaaf van redenen.
12. Recht
Op elke overeenkomst tussen To the Max en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.
ALGEMENE VOORWAARDEN WEBSHOP & ACADEMIE
Algemene Voorwaarden van Webshop To the Max & Academie
Versie geldig vanaf 14-03-2023
-
Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van To the Max en op iedere tussen To the Max en consument tot stand gekomen overeenkomst. De voorwaarden zijn voor een ieder toegankelijk en opgenomen op de internetsite van To the Max. Op verzoek zenden wij u een schriftelijk exemplaar.
​
1.2 Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. To the Max behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.
​
1.3 Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door To the Max erkend.
​
1.4 To the Max garandeert dat het geleverde product beantwoordt aan de overeenkomst en voldoet aan de in het aanbod vermelde specificaties.
-
Levering
2.1 Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
2.2 Als de producten op voorraad zijn vindt verzending binnen 48 uur plaats. In veel gevallen voor 14:00 uur besteld (op geopende dagen) de volgende dag in huis.
2.3 In het kader van de regels van de koop op afstand zal To the Maxbestellingen tenminste binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere levertermijn is overeengekomen. Indien levering binnen 30 dagen of anders overeengekomen levertijd mogelijk is (doordat het bestelde niet op voorraad is of niet meer leverbaar), of er is om andere redenen vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt de consument binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft hij in dat geval het recht de bestelling zonder kosten en ingebrekestelling te annuleren.
2.4 Aan de leveringsplicht van To the Max zal, behoudens tegenbewijs, zijn voldaan zodra de door To the Max geleverde zaken een keer aan de afnemer zijn aangeboden. Bij bezorging aan huis strekt het rapport van de vervoerder, inhoudende de weigering van acceptatie, tot volledig bewijs van het aanbod tot levering.
2.5 Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
​
-
Prijzen
3.1 Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
3.2 Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
3.3 Alle prijzen op de site zijn in Euro’s en exclusief 21% BTW.
-
Zichttermijn / herroepingsrecht
​
4.1 Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft de afnemer het recht (een deel van) de geleverde goederen binnen een periode van 14 werkdagen zonder opgave van reden te retourneren. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. De afnemer is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 14 werkdagen na ontvangst schriftelijk melding te maken bij To the Max. Indien de afnemer binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst niet heeft gemeld gebruik te maken van het wettelijk retourrecht, dan is de koop een feit.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product te kunnen beoordelen. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product binnen 28 dagen na ontvangst aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt dan behoudt To the Maxy zicht het recht om waardevermindering te rekenen. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt To the Max binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending danwel 14 dagen na bewijs van retournering (hierbij dient op het verzendbewijs expliciet de inhoud van de retourzending te worden vermeld), zorg voor terugbetaling. Bij retournering van de gehele aankoop zal het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel berekende verzend- en/of betaalkostenkosten aan de afnemer wordt terugbetaald. Bij retournering van slechts een deel van de ontvangen aankopen, wordt slechts de aankoopwaarde van de geretourneerde zaken terugbetaald. Bijkomende kosten ten gevolge van een duurdere verzendmethode dan de goedkoopste standaardlevering worden nimmer gerestitueerd.
Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer.
​
4.2 Het herroepingrecht geldt niet voor:
dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, en uitsluitend wanneer de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument en de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
< > of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen< > die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben
produkten waarvan de houdbaarheid binnen de bedenktijd van 14 dagen van is verstreken (bederf).
verzegelde producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
verzegelde audio-/video- of softwaredragers waarvan de verzegeling is verbroken
< > goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die snel kunnen bederven of verouderen
de levering van losse kranten en tijdschriften
​
-
Gegevensbeheer
5.1 Indien u een bestelling plaatst bij To the Max, dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van To the Max. To the Max houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden. Zie onze Privacy Policy.
5.2 To the Max respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens.
5.3 To the Max maakt in sommige gevallen gebruik van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te verwijderen.
​
-
Garantie en conformiteit
6.1 De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
6.2 Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
6.3 Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de afnemer (alvorens over te gaan tot terugzending aan Monique Fan Nailstylist & Academy) deze gebreken binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek schriftelijk te melden aan To the Max. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie). Ingebruikneming na constatering van gebreke, beschadiging ontstaan na constatering van gebreke, bezwaring en/of doorverkoop na constatering van gebreke, doet dit recht tot reclameren en terugzending geheel vervallen.
6.4 Indien klachten van de afnemer door To the Max gegrond worden bevonden, zal To the Max de geleverde zaken naar keuze van de consument kosteloos herstellen of vervangen. Eventuele aansprakelijkheid vanTo the Max bij schade is beperkt tot ten hoogste het factuurbedrag der betreffende zaken, dan wel (naar keuze van To the Max) tot het maximale in het desbetreffende geval door de aansprakelijkheidsverzekering van To the Max gedekte bedrag. Iedere aansprakelijkheid van To the Max voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of gevolgschade of schade wegens gederfde winst.
6.5 To the Max is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door opzet of daarmee gelijk te stellen bewuste roekeloosheid van niet-leidinggevend personeel.
6.6 Deze garantie geldt niet indien: A) en zolang de afnemer jegens To the Max in gebreke is; B) de afnemer de geleverde zaken zelf heeft gepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren/of bewerken. C) de geleverde zaken aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met de aanwijzingen van To the Max en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld;
​
-
Aanbiedingen
7.1 Aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders in de aanbieding is vermeld.
7.2 Bij aanvaarding van een vrijblijvende aanbieding door koper, behoudt To the Max zich het recht voor de aanbieding binnen de termijn van 3 werkdagen na ontvangst van die aanvaarding te herroepen of daarvan af te wijken.
7.3 Mondelinge toezeggingen verbindenTo the Max slechts nadat deze uitdrukkelijk en schriftelijk zijn bevestigd.
7.4 Aanbiedingen van To the Max gelden niet automatisch ook voor nabestellingen.
7.5 To the Max kan niet aan haar aanbieding worden gehouden indien de afnemer had behoren te begrijpen dat de aanbieding, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevatte.
7.6 Aanvullingen, wijzigingen en/of nadere afspraken zijn slechts van kracht, indien schriftelijk overeengekomen.
-
Overeenkomst
8.1 Een overeenkomst tussen To the Max en een klant komt tot stand nadat een bestelling opdracht door To the Max op haalbaarheid is beoordeeld.
8.2 To the Max behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder de voorwaarde dat de verzending geschiedt onder rembours of na vooruitbetaling.
​
-
Afbeeldingen en specificaties
9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van To the Max gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
​
-
Overmacht
10.1 To the Maxis niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
10.2 Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, storingen in het Internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van To the Max alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
10.3 To the Max behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, dan wel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is To the Max gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.
10.4 Indien To the Max bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen is zij gerechtigd het reeds geleverde c.q. het leverbare deel afzonderlijk te factureren en is de afnemer gehouden deze factuur te voldoen als betrof het een afzonderlijk contract. Dit geldt echter niet als het reeds geleverde c.q. leverbare deel geen zelfstandige waarde heeft.
​
-
Aansprakelijkheid
11.1 To the Max is niet aansprakelijk voor schade ontstaan aan wimpers, wenkbrauwen of andere objecten ontstaan door verkeerd aanwenden van de producten. Lees voor het gebruik de aanwijzingen op de verpakking en/of raadpleeg onze website.
-
Eigendomsvoorbehoud
12.1 Eigendom van alle door To the Max aan de afnemer verkochte en geleverde zaken blijft bij To the Max zolang de afnemer de vorderingen van To the Max uit hoofde van de overeenkomst of eerdere of latere gelijksoortige overeenkomsten niet heeft voldaan, zolang de afnemer de verrichte of nog te verrichten werkzaamheden uit deze of gelijksoortige overeenkomsten nog niet heeft voldaan en zolang de afnemer de vorderingen van To the Max wegens tekort schieten in de nakoming van zodanige verbintenissen nog niet heeft voldaan, waaronder begrepen vorderingen ter zake van boeten, renten en kosten, een en ander zoals bedoeld in artikel 3:92 BW.
12.2 De door To the Max geleverde zaken welke onder het eigendomsvoorbehoud vallen mogen slechts in het kader van een normale bedrijfsuitoefening worden doorverkocht en nimmer als betaalmiddel worden gebruikt.
12.3 De afnemer is niet bevoegd de onder het eigendomsvoorbehoud vallende zaken te verpanden noch op enige andere wijze te bezwaren.
12.4 De afnemer geeft reeds nu onvoorwaardelijk en onherroepelijk toestemming aan To the Max of een door To the Max aan te stellen derde om, in alle gevallen waarin To the Max haar eigendomsrechten wil uitoefenen, al die plaatsen te betreden waar haar eigendommen zich dan zullen bevinden en die zaken aldaar mee te nemen.
12.5 Indien derden beslag leggen op de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken dan wel rechten daarop willen vestigen of doen gelden, is de afnemer verplicht To the Max zo snel als redelijkerwijs verwacht mag worden daarvan op de hoogte te stellen.
12.6 De afnemer verplicht zich de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken te verzekeren en verzekerd te houden tegen brand, ontploffings- en waterschade alsmede tegen diefstal en de polis van deze verzekering op eerste verzoek ter inzage te geven aan To the Max
​
Cursus en opleidingen
13.1 Annuleren van alle soorten trainingen is alleen mogelijk 14 dagen voor de startdatum.
Annuleren is niet mogelijk tijdens een training.
Wilt u annuleren dan bent u het volledige bedrag verschuldigd. Wel is het mogelijk een ander voor jou in de plaats naar de training te laten gaan. Betaald u in termijnen, en wenst u toch te stoppen met de opleiding/training of cursus dan bent u alsnog het restant bedrag verschuldigd. Dit dient per direct betaald te worden.
13.2 Regels mbt de opleidingen:
Deze overeenkomst wordt gesloten tussen cursist en To the Max en is geldig zolang de opleiding, cursus, training op workshop duurt.
– Inschrijving zal plaatsvinden dmv aanmelding per email, aan de balie, via facebook, whatsapp, website, of inschrijfformulier. Hierdoor verklaar je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, en de algemene voorwaarden voor de opleidingen.
– De cursist heeft 14 dagen bedenktijd.
13.3 Lesdagen:
– Alle lessen starten op het aangegeven tijdstip die is vermeldt op de website en/ of in de bevestigingsmail
13.4 Lesgeld:
– Om definitief deel te nemen aan de vooraf ingeschreven training, dient u zich schriftelijk aan te melden. Daarna ontvangt u een factuur voor de materialen en/of totale kosten, deze dient voor start van de training betaald te worden voor de aangegeven datum.
13.5 Annuleren:
Besluit u binnen 14 dagen (na versturen inschrijving) toch te annuleren, dan kan dit kosteloos. Annuleren kan alleen schriftelijk of per mail.
Annuleren binnen 2 weken voor de start van de opleiding/cursus heeft u geen recht op restitutie van de training.
13.6 Modellen:
Tijdens de trainingen werken de cursisten met modellen, De cursist is zelf verantwoordelijk voor de modellen. Geen model, is geen geldige reden om de les niet te volgen.
Regel tijdig de modellen.
13.9 Docenten:
Maxime Moret is een ervaren wimper en- wenkbrauwstyliste en docent, en garandeert een juiste trainingswijze.
13.10 Vooropleiding:
Voor de trainingen en opleidingen is geen vooropleiding noodzakelijk, mits anders staat aangeven bij de opleiding.
maar voor de beste resultaten is het van belang dat de praktijkonderdelen thuis goed geoefend
13.11 Klachten opleiding:
Bent u tevreden, vertel het dan verder. Maar heeft u een klacht, meldt dit dan binnen 10 dagen na het constateren van de klacht, en meldt dit schriftelijk dmv een email aan To the Max. Binnen 14 dagen ontvangt u een reactie (met uitsluitsel tijdens vakantieperiode of andere sluitingen)
Klachten zullen ten alle tijden vertrouwelijk behandeld. De klachten worden geregistreerd en voor een termijn van 2 jaar bewaard.
​
14 Toepasselijk recht/bevoegde rechter
14.1 Op alle overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing.
14.2 Van geschillen, voortvloeiende uit een overeenkomst tussen To the Max en koper, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, neemt de bevoegde rechter binnen het arrondissement Den Haag kennis, tenzij To the Max er de voorkeur aan geeft het verschil aan de bevoegde rechter van de woonplaats van de koper te onderwerpen, en met uitzondering van die geschillen die behoren tot de competentie van de kantonrechter
​
15. Noodzakelijke sluiting:
Zal de Academy noodzakelijk gesloten worden vanwege overheidsadviezen, of door onvoorziene omstandigheden, dan zullen de trainingsdagen verzet worden.
​
Bezoekadres:
To the Max
Dijckerhoek 55
2692 GZ 's-Gravenzande
​
Correspondentie adres:
Guldeland 23
2291VG Wateringen